Het is bijna weer zover!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu Het is bijna weer zover!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu

Het is bijna weer zover!!

Door: Caroline van Wijngaarden

Blijf op de hoogte en volg Caroline

03 Februari 2015 | Nederland, Dordrecht

Mijn volgende droomreis gaat beginnen!!! Dit keer naar warme paradijzen op aarde! Donderdag 5 februari vlieg ik, enkele reis, naar de Galapagos! Wie kan dat zeggen? ;) We zouden daar een week gaan cruisen, maar de regelgeving is zo streng, dat Luc eigenlijk al vertrokken had moeten zijn. Hij is daar nu een week. Zijn onderwaterschip is schoongemaakt door duikers, maar nog heeft hij geen vergunning om de eilanden met zijn eigen schip te bezoeken. Gelukkig komen de andere opstappers pas de 8ste aan en is nu de planning om de 9de te vertrekken. 6 Februari arriveer ik, dat betekent dat ik gelukkig nog ruim 2 dagen heb om de Galapagos te kunnen bewonderen en niet meteen aan boord stap en wegvaar! Mijn plan is om een vulkaan wandeltocht te maken op Isla Isabela. Dit is het grootste eiland van de Galápagos archipel. En ik wil graag gaan duiken of snorkelen. Maar verder zie ik het daar wel.

Gister, bij de laatste keer schaatsen dit seizoen, kreeg ik een tip van iemand om mijn bergschoenen mee te nemen! De lavagrond schijnt daar erg warm te zijn, door de zon en met gewoon gympen is er niet te lopen. Die trekken we dan maar op de heenreis aan. :)

Vandaag is mijn laatste werkdag en morgen de laatste voorbereidingen! Mijn volgende avontuur!!! Ik kan niet meer zonder!

Ook te volgen op www.setting-sail.nl

  • 03 Februari 2015 - 13:18

    Annette:

    Heel veel plezier en mooie reis!!!!

  • 03 Februari 2015 - 14:04

    Arjan:

    Wat stoer weer!. Heel veel plezier, geniet en pas goed op jezelf. X

  • 03 Februari 2015 - 19:14

    Sarie Roefs:

    Heel goede reis. Geniet van de eilanden. Denk aan je!!!

  • 03 Februari 2015 - 21:38

    Kitty:

    Hé Caro!!

    Nogmaals een geweldige reis toegewenst en ik hoop dat je reis erheen ook soepel verloopt. Maar je hebt wel voor hedetere vuren gestaan en altijd kwam alles weer op zijn pootjes terecht!

    Geniet ervan! en ik ga je zoveel mogelijk proberen te volgen!

    Liefs, XX Kitty

  • 04 Februari 2015 - 08:34

    Wen En Ser:

    Dag lieve Carol,
    Heel veel plezier enne je wijntje staat klaar he!!!

  • 04 Februari 2015 - 09:20

    Ronald:

    Goede reis!
    Geniet er van!!

  • 04 Februari 2015 - 09:27

    Caroline:

    Thanks iedereen!! Ik ga vreselijk genieten en zal voorzichtig doen!! Mijn neefje zei tijdens m'n Spitsbergen reis:

    'Ach, zelfs als jij opgeslokt wordt door een walvis, word je toch weer uitgespuugd'

    Komt goed dus! ;)

  • 04 Februari 2015 - 22:00

    Marjonijn:

    Hey, leuk om je weer te kunnen volgen. Maak je af en toe ook eens een fotootjee?? ;-)

    Ik ben benieuwd naar je verhalen (en je foto's natuurlijk) Veel plezier, geniet, geniet, geniet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2193
Totaal aantal bezoekers 21713

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 10 April 2015

Galapagos-Paaseiland-Gambiereilanden-Tahiti

25 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Spitsbergen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: