Verjaardag in de pub - Reisverslag uit Longyearbyen, Spitsbergen van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu Verjaardag in de pub - Reisverslag uit Longyearbyen, Spitsbergen van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu

Verjaardag in de pub

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

11 Augustus 2013 | Spitsbergen, Longyearbyen

Nog kort 1 bericht hier, kon t niet laten! Want wat een gave avond had ik gister nog!! Ik sprak een gast die hier woonde en in de mijnen had gewerkt, veel info daarover. Ze verdienen €100.000 per jaar en hebben 10 weken vrij per jaar. En hij vertelde verhalen over de mijnwerkersmannen op de foto's aan de wand. Ze moesten erg lachen dat we handschoenen aan hadden en dat we het een koude dag vonden. Voor hen is het juist warm nu! Haha. Er viel wel veel regen dit jaar, dat is normaal niet zo. Beetje pech voor ons dus. Maar mooie dagen genoeg! En toen we gister uit de pub kwamen was het licht niet normaal mooi!!!!! Heel Longyearbyen kleurde goud! Betekent ook dat dat dus de komende weken iedere nacht zo zal zijn! Die zonsondergang zonder ondergang! En......we zagen een poolvosje!!! Zo dit moest ik nog even kwijt. Gauw naar het schip, want we zijn al later door het kroegavondje! Wat een TOPverjaardag was het!!!

• 11 Augustus 2013 - 11:36

Dominique:

Hi Caro, klinkt als een superverjaardag! Kus

• 11 Augustus 2013 - 14:40

Mira:

Heb je zelf al mosselen gevangen??? Dat blijft toch ook een toppertje hoor!!!! Genietse daar!!!! XX