Luxe in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu Luxe in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu

Luxe in Oslo

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

23 Augustus 2013 | Noorwegen, Oslo

Na een geweldige busreis door de fjorden, naar Alta (heel veel rendieren gezien!) en een net zo'n geweldige vlucht boven helder Noorwegen (gestopt met het tellen van de meren) ben ik nu in mn hotelkamer in het centrum van Oslo beland! Wat voelt 20 graden en zon super!! Al ben ik er niet helemaal op gekleed ;) En wat een luxe, een superbed en een warme douche! Geen ijs- en ankerwacht, geen shifts! Al zou t me niks verbazen als ik er vannacht over zou dromen en ineens rechtop in mn bed zit. Haha. Morgen lekker rondwandelen hier. Zondag vlieg ik naar huis. Einde avontuur! Maar een ervaring die mn leven misschien wel weer een beetje verandert en die ik heel graag meeneem!! :) gelukkeling!

Had een pakje kauwgom gekocht, die ik in het vliegtuig open maakte. Stond er de volgende zin in:

'To live is to change, and to be perfect is to have changed often'
(John H. Newman)

Hoe toepasselijk op mij! ;) Thanks to all who followed me on this amazing trip!!

(Foto's volgen)


  • 23 Augustus 2013 - 19:43

    Mira:

    Welkom thuis schat!!!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 727
Totaal aantal bezoekers 21759

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 10 April 2015

Galapagos-Paaseiland-Gambiereilanden-Tahiti

25 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Spitsbergen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: