Luxe in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu Luxe in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu

Luxe in Oslo

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

23 Augustus 2013 | Noorwegen, Oslo

Na een geweldige busreis door de fjorden, naar Alta (heel veel rendieren gezien!) en een net zo'n geweldige vlucht boven helder Noorwegen (gestopt met het tellen van de meren) ben ik nu in mn hotelkamer in het centrum van Oslo beland! Wat voelt 20 graden en zon super!! Al ben ik er niet helemaal op gekleed ;) En wat een luxe, een superbed en een warme douche! Geen ijs- en ankerwacht, geen shifts! Al zou t me niks verbazen als ik er vannacht over zou dromen en ineens rechtop in mn bed zit. Haha. Morgen lekker rondwandelen hier. Zondag vlieg ik naar huis. Einde avontuur! Maar een ervaring die mn leven misschien wel weer een beetje verandert en die ik heel graag meeneem!! :) gelukkeling!

Had een pakje kauwgom gekocht, die ik in het vliegtuig open maakte. Stond er de volgende zin in:

'To live is to change, and to be perfect is to have changed often'
(John H. Newman)

Hoe toepasselijk op mij! ;) Thanks to all who followed me on this amazing trip!!

(Foto's volgen)

• 23 Augustus 2013 - 19:43