Masha pabien (van harte gefeliciteerd) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu Masha pabien (van harte gefeliciteerd) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu

Masha pabien (van harte gefeliciteerd)

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

12 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Erg leuke verjaardag gehad!! Iedereen ONWIJS bedankt voor alle lieve krabbels, sms-jes, mailtjes en reacties op deze site!!! Leuk om te lezen vanuit het thuisfront!

Ik was gewoon 6 uur langer jarig dan normaal, das erg grappig. Dus voelde me ook extra jarig! 2 Erg gezellige feestjes gehad en 's middags gesurft, zonder m'n plank kapot te varen ;-) Het waaide bizar hard! (de foto's zijn van zaterdag, ook een best windje) Ben nu wel 2 dagen aan het bijtanken, 35 hakt er wel in ;-)
Het feestje van zaterdag ging tot in de vroege uurtjes door, maar gelukkig was het zondag, meteen na het surfen om 18 uur al erg gezellig! :-) Ik zou zeggen, bekijk de foto's en het filmpje, zegt verder genoeg! :-)