Laman na cas (zee aan huis) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu Laman na cas (zee aan huis) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu

Laman na cas (zee aan huis)

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

27 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Gister konden we zwemmen in 'de achtertuin!' :-) Zie video...grmff, de video staat er niet helemaal op, mijn slippers stroomden nog weg, moest ik achteraan rennen.

Vanavond is mijn laatste avond :-(
Bbq-en met z'n allen, hopen dat de bbq niet wegstroomt. Thuis schrijf ik nog een verhaal over m'n laatste, ook weer SUPER dagen hier.

  • 27 Augustus 2008 - 12:29

    Gonda:

    Hoe kan dat nou? Veel regen? Geen foto's van? Vast wel....

    Hé...hele goede reis morgen.
    Spreek je weer in Hollandia.
    X

  • 27 Augustus 2008 - 12:40

    Caroline:

    Video erbij )nu dan ;-))

  • 27 Augustus 2008 - 12:52

    Heleen:

    Ge-wel-dig!! Zo wordt regen nog leuk... :)

  • 31 Augustus 2008 - 23:58

    Nellie:

    Heej Carolien!

    Nu ik je filmpje zie, word ik weer wat vrolijker! Zit op Hato.. Het is nu mijn beurt en het is niet leuk. Zat ik hier chagrijnig met tranen in mn ogen, verschijnt er een lach op mijn gezicht door de film. Dankje!

    Hoe is het leven in Nederland? Cultuurshock?

    Ik heb geen zin om te gaan!!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2008

Bon bini na cas

27 Augustus 2008

Laman na cas (zee aan huis)

21 Augustus 2008

Hopi dushi (erg lekker)

12 Augustus 2008

Masha pabien (van harte gefeliciteerd)

09 Augustus 2008

poco poco
Caroline

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 21766

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 10 April 2015

Galapagos-Paaseiland-Gambiereilanden-Tahiti

25 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Spitsbergen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: