1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

24 Juli 2013 | Nederland, Dordrecht

De spanning stijgt! Bijna alles is geregeld en bijna alles is ingepakt! Morgen vlieg ik om 10.25 uur en ik land, door een aantal overstappen, om 23.30 uur in Longyearbyen op Spitsbergen. Daar verblijf ik 2 dagen in een guesthouse voor ik aan boord stap van The North Face. Ik hoop dat ik in die 2 dagen wel zonder schietbevret op stap kan, aangezien deze daar verplicht is om je te kunnen beschermen tegen ijsberen. Volgens een buurman moet ik gewoon zeggen 'zit' tegen hem, dus komt vast goed ;) Ik heb nu heeeeeel veel zin om aan mijn grote avontuur te gaan beginnen, al is het natuurlijk ook een beetje spannend! (gezond) Hier ben ik te volgen, al zal ik op Spitsbergen niet altijd in de gelegenheid zijn een verslag te schrijven. De positie van het schip is op de volgende link te vinden http://www.zeilexpedities.nl/positie_zeilexpedities.htm bij 'spot GPS messenger' Je kan je ook aanmelden bij de mailinglist bij 'blijf-op-de-hoogte'

  • 24 Juli 2013 - 11:16

    Mathilde:

    Heee Caro,

    Suuuuuper veel plezier! We volgen je vanaf de Nederlandse wateren!

  • 24 Juli 2013 - 11:45

    Sarie Roefs:

    Lieve Caroline,
    Ben jaloers op je, wat een avontuur!!! Waarbij ik overigens twijfel of het commando 'zit' echt helpt!!!! Ik zou maar hard wegrennen!!
    Gelukkig blijf ik op deze manier op de hoogte van je reisbelevenissen. Geniet ervan want je hebt het verdiend!!!
    Liefs, Sarie

  • 24 Juli 2013 - 13:12

    Caroline Van Wijngaarden:

    Leuk Sarie en Mathilde dat jullie mij gaan volgen :) Jullie ook een heeeeerlijke vakantie!!! Ik denk dat ik jouw advies volg Sarie, run Forrest run! ;) liefs!

  • 24 Juli 2013 - 13:41

    Mira :

    Daar gaat ze hoor... Superrrrrrr spannend. Ik ga je volgen kanjer... Kijk uit naar je verhalen.. dikke kusssssss

  • 24 Juli 2013 - 15:06

    Patrick:

    Meid, ik ga je digitaal volgen. Goede heenreis morgen. Ik hoop dat je weer allemaal topdagen kan bijschrijven. Kus.

  • 24 Juli 2013 - 15:43

    Caroline Van Wijngaarden:

    TOPdagen verzamelen ben ik goed in!! Komen er vast weer veel bij komende weken! :) Thankx lieve vriendjes!

  • 25 Juli 2013 - 17:32

    Ramon:

    Goede reis en veel plezier!!
    Ben benieuwd naar je foto's.
    Groeten!

  • 26 Juli 2013 - 12:16

    Marjolein Jonkheer:

    Hé Caroline, wat een fantastisch vooruitzicht zeg, zo'n reis. Ik wens je heel veel plezier en (leuke) avonturen toe en de fotootjes volgen vast!

    Groetjes!

  • 26 Juli 2013 - 21:15

    Anita Regout:

    Jeetje Caroline, wat spannend!! Daar verbleekt onze Noorwegenreis helemaal bij :-)
    Geniet ervan enne.... mooie foto's maken hè. Kom ik graag een keer bekijken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 21768

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 10 April 2015

Galapagos-Paaseiland-Gambiereilanden-Tahiti

25 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Spitsbergen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: