Bon nochi voor mij, bon dia voor jullie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu Bon nochi voor mij, bon dia voor jullie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Wijngaarden - WaarBenJij.nu

Bon nochi voor mij, bon dia voor jullie

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

26 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Oftewel, goedemorgen voor jullie (9 uur daar), helaas alleen geen goede nacht voor mij, maar wens t mezelf maar wel vast weer toe. Tis hier 3 uur 's nachts en ben klaarwakker. Ggrrmff, beetje last van een jetlag en eigenlijk hoop ik dat dat het is, want als het komt door de warmte kan dat nog wat worden, want ik moet nog heel wat nachtjes overleven dan ;-) Heb geen airco, dus slaap met een ventilator aan. Dan maar ff hier bijwerken. Hoop dat dit de enige keer is, dat ik dit 's nachts zal doen :-)

In 1½ dag al zoveel mensen onmoet: Iris, Yvette, Samira, Zeno, Stefanie, Marloes, Renske, Maaike, Daphne, Ilse, Mascha, Roel....en nog een paar die me nu heel ff ontschoten zijn. Erg leuk, want zo zit je er meteen middenin en word je vanzelf overal mee naar toegenomen. Zo ben ik de eerste avond naar de kroeg geweest en naar een dancetent. De eerste bestelling vroeg ik om een biertje, voelde alsof ik in Nederland een appelsap bestelde in de kroeg. Bijna niemand drinkt hier bier, allemaal van die megazoete tandenverknallers. Waar zijn hier de stoere mannen met de pullen bier? ;-) Ik hield me stug bij m'n biertje en kreeg uiteindelijk een blikje in m'n handen geduwd. Het gehalte wit in de duo penotti was nu gestegen tot 90% en Guus (super, maar ff niet meer gedeng gedeng) en Marco waren ook aanwezig. Het was erg gezellig, dat zeker wel, en wat kom je dan met ouwehoeren een eind. op het lijstje staan nl al zeilen, wakeboarden, iemand die mij kitesurfles kan gaan geven en duiken doen ze hier allemaal. Nu staat er hier altijd wind en als er altijd zoveel staat als gister, weet ik nog niet of het kitesurfen hier gaat lukken. Maar wel geweldig voor het windsurfen straks!! Eerst maar even een autootje zien te regelen, want zonder zo'n koekblik op 4 wielen kom je hier nergens, als heb ik nu liften genoeg. Toch wel lekker om zelf ook een beetje mobiel te gaan worden.

Heus niet alles is hier paradijs hoor, om jullie jaloerse blikken ff om te zetten in een kleine lach. Het appartement is oud, maar ik heb wel erg mazzel, dat ik in een studentehuis zit, waar normaal 6 studenten in kunnen en ik nu in mijn eentje zit. 25 augustus komen er pas nieuwe studenten en ik vertrek 28 augustus weer. Dus tot die tijd gewoon een heel 'huis' voor mezelf. Maar ja wel oud en warm. En als je hier een eitje gebakken hebt en je legt een vork even een minuutje op de aanrecht dan komt gezellig heel familie minimier met 100 tegelijk een kijkje nemen. Grappige is dan weer, dat al je m weghaald, ze allemaal weer netjes in een rijtje je huis verlaten. En ze ook nergens meer te zien zijn. Weet niet of het Gods bedoeling is mij nu eindelijk een keer te leren huisvrouw te worden. Familie Kakkerlak schijnt ook graag op visite te komen, maar gelukkig hebben die bij mij nog niet aangebeld. En oh, het aantal muggenbulten zijn niet meer te tellen, De eerste avond hier ben ik helemaal lekgestoken. Maar met deet lach ik dan weer het hardst.

Lijkt me toch wel handig weer te gaan proberen te slapen, word over 6 uur, de tijd waar jullie nu zijn opgehaald. Met nog 3 meiden gaan we ff lekker een eind wandelen. En iedere zaterdagavond is er hier een strandfeest en daarvoor naar een beachvolleybaltournooitje. Dus er staat me weer een leuke dag te wachten! De mooie kant van Curacao!!

Ayo


--------------------
Nieuws
--------------------
Vernieuwde WaarBenJij.Nu een succes!
http://waarbenjij.nu/index.php?page=news&id=229


  • 26 Juli 2008 - 14:12

    Tommy:

    Goh, wat naar allemaal... geniet maar lekker. Ik ben net okselsoppend wezen shoppen in Dordt. Ook Antilianen genoeg, dat dan weer wel :)

    Kussie

  • 26 Juli 2008 - 16:00

    Kitty:

    Hé Caro,

    Zo te zien ga je het erg naar je zin krijgen daar! klinkt ieder geval relaxte.lekker een plak voor jezelf en als je wilt zit je zo tussen de actieve of feestende mensen..haha..
    Hier is het benauwd, tegen regen aan, lekker klef zoals je dat van hier gewend bent!! Geukkig geen muggen!!
    leuk dat je deze site ben gestart. Dan kunnen we nog eens wat jaloerse blikken op je tripje werpen.

    Heel veel plezier meid, en ik spreek/mail je snel weer!!

    xx Kitty

  • 27 Juli 2008 - 09:28

    Astrid:

    Ben blij wat te lezen van je. Fijn dat je er bent en zo te zien op de foto's zit t wel goed. Geniet lekker! Dikke kus ook van ro.

  • 27 Juli 2008 - 10:36

    Marieke:

    Hee kanjer ik mis je nu al wel hoor, vannacht was ik even niet meer in staat om online te komen, maar als ik het vanavond weer laat maak dan spreek ik je vast nog wel even.

    Hele dikke kus en geniet ervan!!

  • 27 Juli 2008 - 12:47

    Heleen:

    Hey Carol en familie minimier, geweldig dat je al zo snel vriendjes hebt gemaakt! En ook heel veel zoveel mensen-vriendjes, prijs je gelukkig daar! Wanneer ga je surfen? Hier ook warm en broeierig, dus zoeken het water maar weer op. Kus en kijk uit naar je volgende bericht!! X

  • 27 Juli 2008 - 20:23

    Remmie:

    Hey caroltje, super dat het nu al zo goed bevalt ! Heerlijk, je hebt wind daar, hier ook tropisch maar geen zuchtje, op die zomerstorm met bf 10 van gisteravond na dan :-)

    Lots of fun daar meis, super om je verhaal te lezen ! Ben benieuwd hoe het verder is daar !

    XXX Rem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2008

Bon bini na cas

27 Augustus 2008

Laman na cas (zee aan huis)

21 Augustus 2008

Hopi dushi (erg lekker)

12 Augustus 2008

Masha pabien (van harte gefeliciteerd)

09 Augustus 2008

poco poco
Caroline

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 21769

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 10 April 2015

Galapagos-Paaseiland-Gambiereilanden-Tahiti

25 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Spitsbergen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: